Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Критерии за индексиране в Index Copernicus – анализ на българските научни списания в полската наукометрична платформа

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
11-07-2024
в Uncategorized
A A

Савина Кирилова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2024-3-1-ind

Резюме. Индексирането се разглежда като средство за оценка на качеството и въздействието на научните публикации. Всяка информационна система дефинира своя политика за подбор със съответните правила, процедури и контрол, с която гарантира, че включените в нея източници отговарят на стандартите за научно публикуване. В статията са разгледани критериите за индексиране на научни списания в Index Copernicus и е направена съпоставка с индексиращите процедури на базите данни Scopus и Web of Science, като фокусът на изследването е поставен върху българските списания, включени в полската наукометрична платформа. Анализирани са данни, свързани с правилната идентификация на списанията, тяхната редакционна политика, публикуване на отворен достъп, индексиране в авторитетни бази данни и показатели за влияние. В хода на проучването са установени сходства в изискванията за индексиране на Index Copernicus и утвърдените бази данни Scopus и Web of Science, но се наблюдава разминаване по отношение на прозрачността и контрола върху тяхното прилагане.
Ключови думи: критерии за индексиране, научни списания, Index Copernicus, Index Copernicus Value, Scopus, Web of Science

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Научните списания на „Аз-буки“ продължават възходящото си развитие в Web of Science Default ThumbnailСъвременната българска литература като средство за формиране на оценъчни способности у подрастващите за девиациите в поведението Default ThumbnailBulgarian Blagoev Commune in the Context of the Formation of the Soviet Totalitarian System (1920s – 1930s) Default ThumbnailИнтернационализм «аванс» в русском и болгарском языках: сопоставительный анализ
Етикети: Index CopernicusIndex Copernicus ValueScopusWeb of Scienceкритерии за индексираненаучни списания

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Обява за назначаване на персонал за нуждите на Европейските училища

Следваща статия

Challenges to Investments in Solar Energy in The EU in Its Quest for Energy Independence

Следваща статия

Challenges to Investments in Solar Energy in The EU in Its Quest for Energy Independence

Modern Scientific Proactive Cyber Counterintelligence Strategies for Advanced Persistent Threats Early Warning

Emotional Intelligence as a Concept and an Essential Element in Entrepreneurship Education

Последни публикации

  • Предложение: Работа от вкъщи през лятото за родители на деца до 12 години
  • Обновяват кабинети и изграждат центрове за хуманитарни науки в 398 школа
  • Школи за олимпийски таланти
  • Петима кандидати за началник на РУО – София-град, са допуснати до тест
  • Ученичка от Математическата в Пловдив в топ 5 на най-престижната международна изследователска програма
  • Всяко дете е личност, която заслужава уважение и подкрепа
  • Един учебен час… по дантела
  • Учени отгледаха модел на човешки мозък
  • Социални техники и изкуства на личността
  • Децата на Родопите – пазители на традициите
  • Българските ученици с 3 медала от Международната олимпиада по изкуствен интелект
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2025, година XXXIV
  • NEW TECHNOLOGIES TO INVESTIGATE THE BEHAVIOUR OF SILICA GELS IN POROUS MEDIA
  • ЕМОЦИОНАЛНАТА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ КАТО ФАКТОР ЗА УСПЕШНА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ПЕДАГОЗИ – БЪДЕЩИ УЧИТЕЛИ ПО БИОЛОГИЯ
  • Проблемно и проектно базирано обучение в рамките на извънкласна дейност „Светлината, без която не можем – проблеми и решения“
  • „ОТКРИВАНЕТО НА НОВИ НЕЩА Е ВАЖНО“: ВЛИЯНИЕ НА САМОСТОЯТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ В КЛАС ВЪРХУ НАГЛАСИТЕ ЗА УЧЕНЕ ПО ХИМИЯ В ГИМНАЗИЯТА
  • Byte-size Chemistry of the Future Learning in Higher Education Settings
  • A CONCEPT MAP DESIGN FOR IDENTIFICATION AND CORRECTION OF STUDENTS’ MISCONCEPTIONS ABOUT WAVE-PARTICLE DUALITY OF LIGHT   
  • Училище на радостта
  • Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2025, година LXVIII
  • THE IMPACT OF TEACHERS’ GENDER, EDUCATION, AND EXPERIENCE ON FOSTERING MATHEMATICAL CREATIVITY: A QUANTITATIVE STUDY
  • Комбинаторни задачи върху квадратни и триъгълни мрежи със „СтруниМа“ и Geogebra

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"