Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Truth, Fake and Authenticity in the Age of Digital Journalism – a Model of Visual and Media Literacy Pedagogy

в Uncategorized
Reading Time: 1 min read
A A
  • About
  • Latest Posts
v.genkov@azbuki.bg
Latest posts by v.genkov@azbuki.bg (see all)
  • Нова възможност за млади учени - 23/08/2023
  • Очакват 63 000 първокласници на 15 септември - 23/08/2023
  • Майсторина дебатите - 23/08/2023

Prof. Vesselina Valkanova, Yotka Pancheva
Sofia University “St. Kliment Ohridski”

https://doi.org/10.53656/str2023-3-4-tru

Abstract. This paper presents a pedagogical model for academic journalism and mass communication education that is based on visual and media literacy. The work contributes to the discussion of post-truth issues that continue to challenge traditional ways of teaching journalism, media literacy and visual communication in the digital age. The learning model theoretically deconstructs visual information disorder, from new forms of visual text to an examination of economic, ideological and power relations in journalistic products. Its aspect is based on projects for the practical improvement of visual, media and communication skills. The ultimate goal of this pedagogy is to develop students’ knowledge and skills so that, for each news story, they are interested in questions relating to the accuracy of sources, patterns of visual communication and ways of conveying meaning.
Keywords: media literacy; visual communication; pedagogy; journalism; critical thinking; digital literacy

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweet
Предишна статия

Safety through Artificial Intelligence in the Maritime Industry

Следваща статия

Държавна политика за качествено образование чрез установяването на основанието за уволнение на педагогически специалист при осъждане за престъпление

Следваща статия

Държавна политика за качествено образование чрез установяването на основанието за уволнение на педагогически специалист при осъждане за престъпление

Управление на човешките ресурси в съвременното училище – проблеми и перспективи

Превенция на употребата на психоактивни вещества в прогимназиалния етап на образование чрез приложението на училищна проекто- програма: анализ на резултатите от експертна оценка

Последни публикации

  • Нощните мигранти
  • Увеличават местата за обучение по медицина
  • Стипендии за изучаващи новогръцки език във Великотърновския
  • На добър час, студенти!
  • Златните учители
  • Близо 80 млн. лв. за образование
  • МОН ще подготвя тестовете за кандидат-директорите
  • Предлагаме родна олимпиада да прерасне в европейска
  • Въвежда се обучение по широкопрофилни професии
  • Е-бележките ще се издават и за 2 – 3 дни назад
  • Българска студентка печели конкурс по оптометрия
  • Нови модели на НВО в IV, VII и X клас
  • Сконфузна ситуация
  • Пълен комплект медали по информатика
  • Наши ученици с награди от европейски конкурс
  • Златният отбор на България
  • Повече средства за Ученическите игри
  • Нови състезания в календарите на МОН
  • Да избягаш от рутината чрез игра
  • Умението да привличаш млади учители
  • Образователно портфолио следи за напредъка на учениците
  • Образователната бедност се задълбочава

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+359 2 425 04 70

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика – Научно списание
  • Български език и литература – Научно списание
  • Педагогика – Научно списание
  • Математика и информатика – Научно списание
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование – Научно списание
  • История – Научно списание
  • Чуждоезиково обучение – Научно списание
  • Философия – Научно списание

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG