Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Подходи и стратегии при обучението на деца с хиперкинетичен синдром и дефицит на вниманието

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
21-03-2024
в Uncategorized
A A

Елза Цакири
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/ped2024-2.10

Резюме. В настоящата статия се представят ефективни подходи и стратегии за подпомагане обучението на деца с хиперкинетичен синдром и дефицит на вниманието (СДВХ), насочени към коригиране и управление на поведението, самоконтрола, повишаване на концентрацията, намаляване на затрудненията в учебния процес. Предлагат се стратегии, прилагани в собствената ми педагогическа практика с деца с СДВХ, които успешно могат да се използват в практиката на всеки учител.
Ключови думи: подходи и стратегии на обучение, хиперкинетичен синдром и дефицит на вниманието, трудности в поведението, концентрацията, обучението

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailИзследване на приложението на инструменти за електронно обучение в български и чуждестранни университети Default ThumbnailКогнитивен прочит на предикацията – за пунктуацията с разбиране Default ThumbnailSocial and Information Determinants of Modern Non-Classical Methods of Changing Political Regimes (Strategic Dimensions) Default ThumbnailСтратегически документи за развитието на спорта в България
Етикети: концентрациятаобучениетоподходи и стратегии на обучениетрудности в поведениетохиперкинетичен синдром и дефицит на вниманието

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Lifelong Learning. Online Learning Opportunities

Следваща статия

The Influence of the Humanistic Ideas of H. S. Skovoroda on the Education of a Holistic Personality

Следваща статия

The Influence of the Humanistic Ideas of H. S. Skovoroda on the Education of a Holistic Personality

75 години световна организация ОМЕП: предучилищното образование в България в перспективата на международния педагогически опит

Нова монография – „Педагогическа анимация в обучението“

Последни публикации

  • „Облякоха“ площада в Кюстендил в риза от 1200 кв. м
  • Семейството е най-големият ресурс за развитие на детето
  • Списанията на „Аз-буки“ с нова платформа за подаване на ръкописи
  • Снимка на броя: Малки творци в музея
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 33/2025 г.
  • Нови началници на четири Регионални управления на образованието
  • Нови правила за изследователско висше училище
  • Образователни маршрути за 64 000 ученици
  • 280 образователни институции с нови директори
  • Форум на учени ще търси начини да стимулира изучаването на класическите езици
  • Зрелостниците трябва да внесат до 25 август здравноосигурителната си вноска за юли, напомнят от НАП
  • Зелените клетъчни фабрики
  • Министър Красимир Вълчев: Предложенията на МОН не са нормативен акт
  • От класната стая към ефира
  • Конкурси за преподаватели зад граница
  • От игла до конец
  • Единственият на Балканите палеопарк привлича интереса към Вършец
  • От олово в злато за миг
  • Няма вълшебна рецепта за успех
  • Госпожо, вие ме научихте да бъда българче
  • Лятната кампания „Зелени библиотеки“ за първи път в парк „Герена“
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 4/2025, година LXVII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"