Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Teaching in the Digital Age During the Covid-19 Pandemic

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
26-04-2022
в Uncategorized
A A

Madeleine Danova, Danail Danov
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2022-3s.03

Abstract. The present paper evaluates the way the digital age has changed how we teach at higher educational institutions and how that has helped us to adapt quickly to the challenges posed by the COVID-19 pandemic. The focus is on the way digital literacy has been re-defined in the last few years deeply marked by the pandemic and the way on-line resources and digital environment have been used at the Faculty of Classical and Modern Philology of Sofia University “St. Kliment Ohridski” to ensure the continuation of the educational process in the conditions of a complete lock-down and pandemic restrictions. On the basis of the feedback by both students and university teaching staff, the paper analyzes the creation of new digital skills necessary for teaching the “digital natives” of today. The theoretical framework within which this analysis is carried out is closely connected to the study of the cognitive processes responsible for learning a foreign language and acquiring skills that are part of the new digital literacy of the twenty-first century. The conclusions can serve as a basis for suggested changes in the curriculum of teaching at the Faculty of Classical and Modern Philology at Sofia University.
Keywords: digital literacy; digital skills of the twenty-first century; online teaching; foreign language teaching; COVID-19 pandemic

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailРазвитие на умения за базова грамотност при деца с тежки физически увреждания Default ThumbnailБългаро-американски контакти в сферата на образованието и науката след края на Студената война Default ThumbnailМузеи, културен туризъм и културно наследство в България от средата до края на ХХ век. Основни моменти от историческото развитие и проб­леми Default ThumbnailШест тезиса към две съвременни литературни истории

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Academic Cooperation and Mobility: In the Context of the Covid-19 Pandemic

Следваща статия

Digitalization And Education In The Covid-19 Pandemic: Practices And Innovations In Higher Education System In Kazakhstan

Следваща статия

Digitalization And Education In The Covid-19 Pandemic: Practices And Innovations In Higher Education System In Kazakhstan

Digital Universities: Features And Key Characteristics

Features Of The Formation Of The “Self” Concept Of Students Using Digital Technologies During The Covid-19 Pandemic

Последни публикации

  • Зам.-министър Наталия Михалевска: образователните маршрути са пъзел от знание и преживяване
  • Държавата осигурява средства за българските полярни изследвания
  • Започват обученията на учители, които ще подготвят бъдещите олимпийци
  • Носителят на Нобел за мир Мария Мачадо: „Изборът беше между бюлетини и куршуми“
  • Право на отпуск за обучение – какво предвижда законът
  • Учени от INSAIT: Популярните GPT модели са склонни да „решават“ грешни математически задачи
  • МОН публикува концепция за стандартите за ранно учене и грижи
  • „Училище за успех“ търси нови посоки за образование
  • ТКЗС – драмата, сполетяла българското село
  • За термина ейджизъм
  • Юлиана Ефремова, началник на РУО – Перник: Отговорни сме да научим децата да мислят критично
  • Снимка на броя: На гости в тренировъчния център на ВМА
  • Ласло Краснахоркаи спечели Нобеловата награда за литература
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2025, година XLXII
  • Филмът „Заведи ме вкъщи“ в контекста на киното за деца в България
  • В ироничното „царство“ на Музил
  • Възрожденските писатели за българския език: Иван Вазов за чуждите думи, падежите, членуването и правописанието
  • Езикът на реставрацията на фотографии: културно наследство и методологии
  • „Impatient Women“ or The Future of The Values/Values of the Future
  • Сдружението на директорите в търсене на новата мисия на образованието
  • Правните ценности като културно-значими ориентири в обучението по чужд език на студенти-юристи
  • Връзката между средното и висшето образование като проблем на чуждоезиковото обучение в България

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"