Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Digitalization And Education In The Covid-19 Pandemic: Practices And Innovations In Higher Education System In Kazakhstan

в Uncategorized

Gaisha Mussina, Dr. Bayan Sapargaliyeva
Abai Kazakh National Pedagogical University – Almaty (Republic of Kazakhstan)
Dr. Bakhyt Alipova, Assoc. Prof.
International Information Technology University – Almaty (Republic of Kazakhstan)

https://doi.org/10.53656/ped2022-3s.04

Abstract. The article analyzes new methods and innovative approaches to the implementation of education in digital format, which are actively being introduced in higher educational institutions. The scientific work is based on the method of theoretical analysis of research of the universities of the Republic of Kazakhstan. New methods and innovative approaches to the implementation of education in digital format have been identified and are being actively implemented by higher educational institutions. In general, this study shows that Kazakh universities are adapting to distance education with certain difficulties. Despite sais difficulties that the pandemic has presented in the field of education, it is important to emphasize the possibilities of distance learning.
Keywords: digitalization; Kazakhstan; COVID-19; innovations; higher education system; university

Отвори пълния текст

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Teaching in the Digital Age During the Covid-19 Pandemic

Следваща статия

Digital Universities: Features And Key Characteristics

Следваща статия

Digital Universities: Features And Key Characteristics

Features Of The Formation Of The “Self” Concept Of Students Using Digital Technologies During The Covid-19 Pandemic

Experimental Research Of Psychological Support Of Development Of Communicative Competence In High School

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Човекът като минало (реаллитератур и техники на забравата след смъртта на авангарда)
  • Толерантността на студентите в контекста на основни демократични ценности
  • Философия на храненето и идентичност
  • Отвъд примката на рефлексията: блогова теория и хиперверие
  • Послеслов към историята за човека в контекста на развитие на биотехнологиите
  • Политически практики и механизми на влияние върху обществените представи за наука
  • Домът и роботът: опит по онтотопология
  • Естетически бележки по края на романтизма
  • Цветовият модел на совите
  • Луис Кафарели с награда „Абел 2023“
  • Открит е кирилски надпис от времето на цар Симеон
  • Будители зад граница
  • Предлагат две нови национални програми
  • Георги Милков, журналист: Не мисля, че образоването някога приключва
  • Обединени за по-добро образование
  • Министър Сашо Пенов: Директорите работят с методическата помощ на МВР при сигнал за бомба
  • Празник на четящите
  • Предстоят промени в учебни програми
  • Софтуер срещу плагиатство сравнява 35 млн. научни източника
  • Не те чух
  • Шестима лауреати на националната олимпиада по химия
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG