Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Анализ на осведомеността на учителите за съществуването на професионални блогове на учители по български език и литература. Ползи и използваемост

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
25-04-2025
в Uncategorized
A A

Диляна Бобокова  

Професионална гимназия по дървообработване и вътрешна архитектура „Йосиф Вондрак“ – Русе

https://doi.org/10.53656/bel2022-2-9-Db

Резюме. За да може да бъде пълноценно изследването на професионалните блогове на учителите, преподаващи по български език и литература, се проведе проучване чрез онлайн анонимна анкета сред 181 български учители. Платформата, чрез която беше създаден въпросникът, е Microsoft Forms, която позволява лесно отчитане на резултатите и възможност за експортиране на данните в Microsoft Excel.

Целта на изследването е да се анализира осведомеността на учителите за съществуването на професионални блогове на учителите по български език и литература, до каква степен се използват този тип блогове в учителската практика и каква е тяхната полза за образованието според анкетираните.

Анализирана е и готовността на учителите за създаване на професионален учителски блог и с каква цел биха предприели тази стъпка, като от посочените резултати се установи, че половината от анкетираните български учители не се чувстват готови да създадат свой личен блог, а при вземане на решение за разработване на онлайн дневник целта би била „подпомагане подготовката на учениците за НВО и ДЗИ“.

На участниците в анкетата беше предоставена възможността да изразят лично мнение, като споделят препоръки за подобряване на професионалните блогове на учителите по български език и литература.

Ключови думи: професионални учителски блогове; онлайн дневник; български език и литература; обучение от разстояние в електронна среда; ползи за образованието; препоръки

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailAttitudes and Experiences of the Preschool Teachers in the Application of Digital Technologies in Environmental Education Default ThumbnailДигиталната компетентност в учебниците по чужд език: сравнителен анализ на учебни системи по английски, немски и испански език Default ThumbnailДиагностика на интелектуална и личностна рефлексия в обучението по биология и здравно образование (втори гимназиален етап на средната степен на образование) Default ThumbnailЛитературното образование и опитът с другия
Етикети: Български език и литератураобучение от разстояние в електронна средаонлайн дневникползи за образованиетопрепоръкипрофесионални учителски блогове

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Софийският университет с нов технологичен център

Следваща статия

Рекорден брой участници на XXVII издание на националния конкурс „Млади таланти“ (обновена)

Следваща статия
Рекорден брой участници на XXVII издание на националния конкурс „Млади таланти“ (обновена)

Рекорден брой участници на XXVII издание на националния конкурс „Млади таланти“ (обновена)

Свръхдиагностиката при рака може да е вредна

Свръхдиагностиката при рака може да е вредна

Наши учени разгадаха движението на хромозомите

Наши учени разгадаха движението на хромозомите

Последни публикации

  • Министър Вълчев откри Център за високи постижения в Сандански
  • Нов център в Сандански дава възможности за спорт, изкуство и подкрепа за 450 младежи
  • Италианският футболен тим Каляри ще си партнира с две столични училища
  • 61 млн. лв. за зелени и цифрови партньорства между бизнеса и науката
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 41/2025 г.
  • Над половин милиард лева инвестиции в над 2200 STEM центъра в страната
  • В асеновградско училище възпитават ценности с „Азбука на добродетелите“
  • Ново помагало по български език като чужд
  • INSAIT и България с огромен успех на топ световен форум за изкуствен интелект в САЩ
  • Снимка на броя: STEM център „Елисавета Вазова“
  • Изтъкнатият италиански българист проф. Бруни с диплома за чуждестранен член на БАН
  • Градът като учебна площадка
  • STEM центровете подобряват образователните резултати
  • Училището в Хаджидимово с нов STEM център
  • 68 деца върнати в класните стаи в Кюстендилска област
  • МОН инициира дебат за забрана на социалните мрежи за деца
  • Съветът на българските ректори и Унгарската конференция на ректорите се обединяват за общи политики
  • Новатор в химията взе голямата награда „Питагор“
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: продължаващата квалификация на учителите е ключова за качеството на образователната система
  • 100 водещи компании участват в „Дни на кариерата 2025“ в Техническия университет в София
  • В Русенския университет се проведе младежка трудова борса
  • Министър Вълчев разговаря с учители и ученици в интерната в село Варненци

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"