Проф. д.п.н. Мира Цветкова-Арсова
Гл. ас. д-р Маргарита Томова
Софийски университет „Свети Климент Охридски“
https://doi.org/10.53656/ped2022-9.09
Резюме. Настоящото изследване представя резултатите от анкетно проучване сред студенти в бакалавърска степен по специална педагогика в редовно и задочно обучение, преминали изцяло в електронна и дистанционна форма обучението си, по две силно практически учебни дисциплини – брайл и ориентиране и мобилност, изучаващи се като задължителни в V и VII семестър. Изследването показва недостатъчно равнище на овладени практически умения и по двете учебни дисциплини, срещнати различни затруднения в хода на подготовката, както и частично желание от студентите за присъствени занятия.
Ключови думи: електронно и дистанционно обучение; специална педагогика; брайл; ориентиране и мобилност