Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Подход на профилирано обучение по уеб дизайн в гимназиален етап на средното образование

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
29-04-2023
в Uncategorized
A A

Ивелина Велчева, Христо Христов
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/math2023-2-7-web

Резюме. Статията разглежда метод на обучение при преподаване на технологии за изграждане на уеб сайтове от ученици в учебна среда, където се симулира ролева игра от практиката на софтуерна фирма. Събирането на данни и оценката на резултатите е извършена чрез качествените методи: участващо наблюдение, събеседване, анализ на съдържание и анкетна карта. Анализирано е състоянието на изследвания проблем чрез преглед на нормативната база на обучението по уеб дизайн в училище, научната и образователна литература за способите на обучение чрез ролева игра и екипна работа. Представена е постановка на реализацията на експеримент за обучение по уеб дизайн, като са описани общата рамка за организиране на учебния процес, етапите на провеждане на изследването, както и сюжетът и сценарият на провеждане. Анализирани са крайните резултати от изследването на база проведена дискусия с ученици и данни от анкетни карти. Обучението, съгласно експеримента, е във вид на симулационна игра и се разиграва в шест учебни часа в три последователни седмици, като преминава през четири етапа. Изследвана е работата на два екипа от ученици с представителни роли: мениджър, уеб дизайнер, графичен дизайнер, стилизатор и уеб програмист. Крайният продукт на ролевата игра е разработка на уеб сайт, а нейният краен резултат за процеса на обучение са усвоени знания и умения при формалното обучение от учителя и неформалното обучение протекло между учениците при работата им в екип.
Ключови думи: екипна работа; игрови модел; иновативни подходи; симулация; уеб дизайн; профилирана подготовка; средно образование; гимназиален етап на обучение

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailНово изследване за българо-византийските отношения през ранносредновековната епоха Default ThumbnailСпособността за учене – основна предпоставка за компетентност и реализация Default ThumbnailMethodology and Recommendations for Improving the Commercial Processes of Catering in Hospitals Default ThumbnailИзмерения на ценностния подход в академичната подготовка и практиката на социалните работници

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Игрово базирано обучение по програмиране за начинаещи в режим на Pygame zero – примерни задачи с Turtle графика на Python

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI

Педагогическият факултет на Тракийския университет – Ст. Загора, на 20 години – наследник на традиции, себеутвърждаване и бъдеще

Интердисциплинарно обучение за модернизация на образованието

Последни публикации

  • Зам.-министър Наталия Михалевска: образователните маршрути са пъзел от знание и преживяване
  • Държавата осигурява средства за българските полярни изследвания
  • Започват обученията на учители, които ще подготвят бъдещите олимпийци
  • Носителят на Нобел за мир Мария Мачадо: „Изборът беше между бюлетини и куршуми“
  • Право на отпуск за обучение – какво предвижда законът
  • Учени от INSAIT: Популярните GPT модели са склонни да „решават“ грешни математически задачи
  • МОН публикува концепция за стандартите за ранно учене и грижи
  • „Училище за успех“ търси нови посоки за образование
  • ТКЗС – драмата, сполетяла българското село
  • За термина ейджизъм
  • Юлиана Ефремова, началник на РУО – Перник: Отговорни сме да научим децата да мислят критично
  • Снимка на броя: На гости в тренировъчния център на ВМА
  • Ласло Краснахоркаи спечели Нобеловата награда за литература
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2025, година XLXII
  • Филмът „Заведи ме вкъщи“ в контекста на киното за деца в България
  • В ироничното „царство“ на Музил
  • Възрожденските писатели за българския език: Иван Вазов за чуждите думи, падежите, членуването и правописанието
  • Езикът на реставрацията на фотографии: културно наследство и методологии
  • „Impatient Women“ or The Future of The Values/Values of the Future
  • Сдружението на директорите в търсене на новата мисия на образованието
  • Правните ценности като културно-значими ориентири в обучението по чужд език на студенти-юристи
  • Връзката между средното и висшето образование като проблем на чуждоезиковото обучение в България

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"