Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Приложение на играта „Аз имам…, кой има…?“ При преговорни уроци по информационни технологии в прогимназиален и гимназиален етап

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-08-2022
в Uncategorized
A A

1)Гергана Карабельова, 2)Филип Петров
1)Частно средно училище „Свети Георги“
2)Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/math2022-4-6-pri

Резюме. „Аз имам…, кой има…?“ (на английски “I have…, who has…?”) е забавна игра, която е основно популярна в детските градини при деца от предучилищна възраст и в училищата при началното образование. Практикува се най-вече в англоезичните държави, и особено в САЩ.
В статията е представена нейна адаптация за преподаване на конкретни уроци по информационни технологии в прогимназиален и в гимназиален етап. Проведен е експеримент с ученици в VII и IX клас от Частно средно училище „Свети Георги“ в София.
Ключови думи: обучение чрез анимация; образователни игри; методи за преподаване; преговор; определяне на входно ниво; „Аз имам…, кой има…?“

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailВръзки на заучената безпомощност и самосаботирането с психичното благополучие Default ThumbnailИнструментариум за оценка на предприемаческите компетенции сред учащите Default ThumbnailСоциалните иновации като потенциал и възможен подход за образователно и социално включване Default ThumbnailНово изследване върху развитието на независимия финансов одит в България след 1991 година

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Практический метод реализации нечетких запросов для реляционных баз данных

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV

Как да управляваме стреса*

Как да управляваме стреса*

Когато животът ти е танц

Когато животът ти е танц

Последни публикации

  • Само „различните“ могат да променят света: Диагнозата не е пречка за обектива, казва фотографът и инициатор на кампанията „Да играем ЗАЕДНО“ Анна Йончева  
  • Училище за… лешояди
  • Тайната на успеха: Учениците от ПГ „Св. Климент Охридски“ в Елхово показват отлични резултати по математика и български език на изпитите в X и XII клас
  • Тинк танк – що е то и има ли място в езика ни
  • Децата в училището в с. Крепча искат да поемат по стъпките на шахматистката Нургюл Салимова
  • Есенна лектория за ученици в Софийския университет
  • Министър Красимир Вълчев посети Академията за таланти в с. Розово
  • МОН предлага система за управление на качеството в училищата и детските градини
  • Малена Замфирова е сред петимата най-добри млади спортисти на наградите на Европейските олимпийски комитети
  • Съединението – повод за гордост и размисъл
  • Ремонтират откритата спортна площадка в разградското ОУ „Васил Левски“
  • Пет медала за българските ученици от Европейската младежка олимпиада по информатика
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 35/2025 г.
  • Министър Вълчев представи новия началник на Регионалното управление на образованието – София-град
  • Снимка на броя: БУ „Аз Буки Веди“ в Кьолн откри учебната година
  • Министър Красимир Вълчев: Дългосрочната ни цел е изграждане на функционални умения и финансова грамотност сред учениците
  • Зам.-министър Наталия Михалевска се срещна с българските лектори в чуждестранни университети
  • Повече здравни кабинети в училища и детски градини от есента
  • В Министерския съвет
  • Математическият талант Димана Праматарова: Най-хубавото в състезаниета не са само медалите, а емоциите и истинските приятелства
  • Здравните карти на децата вече могат да се издават електронно
  • Асоциацията на българските училища в чужбина с поздрав за началото на учебната година

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"