Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

В Q4 на JCI индикатора на Web of Science

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
26-08-2021
в Uncategorized
A A

Николай Кънчев
Национално издателство „Аз-буки“

https://doi.org/10.53656/math2021-4-9-vq4

Само три години след включването си в Web of Science, научно списание „Математика и информатика“ [Mathematics and Informatics] вече е част от ядрото на Web of Science чрез индекса JCR, като е включено в четвърти квартил (Q4) на Journal Citation Indicator (JCI) за 2020 г.
Всяко списание, обхванато от Journal Citation Reports (JCR), има страница с профил на списанието, която предоставя изчерпателен преглед на свързаната с него информация и ключови показатели, позволявайки на потребителите да видят с един поглед данните за няколко години. Информацията, свързана с издателя, местоположението и честотата на публикуване на списанието, както и други важни критерии, са представени в началото на страницата. Страницата с профила на списанието също така предоставя достъп до подробна информация за изданието, данни, показатели и съдържание, които са в основата на вписване на списанието в JCR. Наличната за 2020 г. информация за „Математика и информатика“ показва редица индикатори, сред които тенденция и изчисление на импакт-фактора на списанието (JIF) (със и без самоцитирания); елементи, които допринасят за развитието на Journal Impact Factor; общ брой и разпределение на цитати; ранг по фактор на влияние на списанието (JIF); класация по показателя за цитиране в списания (JCI); показатели за съдържанието (изходни данни и принос по организации и местоположение). Достъпни са и допълнителни метрики (индекс на собствения фактор, нормализиран собствен фактор, индекс на влиянието на статията и индекс на непосредственост).
За 2020 г. сп. „Математика и информатика“ регистрира при включването си в Q4 Journal Citation Indicator 0,25 и JCI Percentile 21,40, с общо 44 цитирания, като през 2020 г. в годишния том на списанието са публикувани общо 51 текста, от които 45 с научен и 6 с информационен характер. В научните статии са посочени общо 371 литературни източника, сочи анализът на Web of Science.

Entering the q4 of jci (wos)

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКонкурсни задачи на броя Default ThumbnailУниверсальные смыслы в русских романах ХХІ века Default ThumbnailThe Stand For Fin Drives Energy Testing Default Thumbnail38 помощник-учители по английски език ще преподават в български училища и университети през учебната 2022/2023 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Годишни награди за учители по математика и информатика

Следваща статия

КОНКУРСНИ ЗАДАЧИ БРОЙ 4/2021 г.

Следваща статия

КОНКУРСНИ ЗАДАЧИ БРОЙ 4/2021 г.

Решения на конкурсните задачи брой 3, 2021 г.

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2021, година LXIV

Последни публикации

  • Младежи оставят телефоните и се впускат в приключение
  • Педагогически модел развива социално-емоционалните умения у децата чрез нов прочит на класически приказки
  • Отпуск при граждански и обществени задължения – какво предвижда законът
  • Близо 200 деца от Тараклийски район на Молдова посетиха България по програма на МОН
  • Научноизследователският кораб „Св. св. Кирил и Методий“ отплава за четвърти път за Антарктида
  • Мнение и мислене
  • Министър Красимир Вълчев: Обществените и природните науки помагат на децата да разбират технологиите, а изкуствата – да развиват креативност
  • Представят успешни модели на дуалното обучение
  • Връчиха наградите от XXII национален конкурс „Златна есен – плодовете на есента“
  • Математическата гимназия в Пловдив чества 55-годишнина
  • Гимназисти от Шумен с приз за най-добра конструкция от спагети
  • Министър Красимир Вълчев откри две обновени училища в Пещера
  • Българска ученичка спечели Международната олимпиада по креативно програмиране
  • Нов STEАM център В 7. СУ „Кузман Шапкарев“ обединява наука и изкуство
  • Инж. Таня Михайлова в новия STEM център на СУ „Козма Тричков“: Важно е децата да имат умения за живота
  • Акад. Николай Витанов, зам.-министър на образованието и науката: Повече родни таланти избират българските висши училища
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 44/2025 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Innovative Conception, Policy and Strategy for Education and Training for Proactive Cyber Counterintelligence and Defence
  • Artificial Intelligence (AI) as an Opportunity for Enhancing the Competitiveness of the Restaurant Business through Innovative Modules (IM)
  • Интегриране на предприемаческото образование в университетите: стратегии и предизвикателства
  • From Polytechnic through Dual to STEAM Training or “On Novel Innovation” in Education

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"