Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Addressing Maritime Industry Feedback For Continuous Improvement: A Process Model

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
02-08-2021
в Uncategorized
A A

Emeliza T. Estimo, Geneveve M. Aguilar
John B. Lacson Colleges Foundation (Philippines)

https://doi.org/10.53656/ped21-6s.03add

Abstract. Stakeholders’ satisfaction is essential for sustainability. It provides opportunities for learning the strengths and weaknesses of an institution or organization to design and improve the quality of its services to promote goodwill and effective partnerships with the industry and the community. This descriptive study discusses and illustrates how a leading maritime university implements a process model for addressing industry feedback in the Philippines based on a trend of data gathered for nine consecutive years (2011 – 2019). This paper also mentions the actions taken by the University to address the issues and concerns raised by the industry stakeholders represented by shipping company Presidents, Crewing Managers, and Training Officers, particularly on the quality of graduates that it produces vis-à-vis the expectations of the industry. This study used the mixed methods of gathering data. The results revealed a trend in the level of satisfaction of the industry stakeholders, which point to a consistently high level of satisfaction with minimal declines at certain points from the quality of students that the school is producing to the quality of services provided over the years. Certain factors have been discussed as possibly influential in the decline of the stakeholders’ level of satisfaction. After implementing the work processes to address industry feedback, it was found to be working well and is now being considered by the administration as one of its best practices. To date, the University is continuously maximizing all strategies possible to sustain its performance in meeting the industry’s expectations.
Keywords: Maritime university; stakeholders’ satisfaction; industry feedback; process model; industry expectations

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКъм политическата икономия на априлското въстание 1876 г. Default ThumbnailУчителят по история – между педагога и историка Default ThumbnailФункции на учителя по български език и литература при работа в мултикултурна среда Default ThumbnailАпостериорен анализ на критериален тест за активизиране и диагностика на рефлексия в обучението по биология и здравно образование – VIII клас (раздел „Обмяна на веществата“)

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Evaluation Of Cruiser Traffic Variables In Seaports Of The Republic Of Croatia

Следваща статия

Comparative Analysis Of The Contracts For Maritime Transport Services. Chain Of Charter Parties

Следваща статия

Comparative Analysis Of The Contracts For Maritime Transport Services. Chain Of Charter Parties

Influence Of Optimism Upon The Accumulation Of Stress, Mental State And Perceived Risks For The Future Of Students, In The Conditions Of Covid–19 Pandemic

The Lightship Mass Calculation Model Of A Merchant Ship By Empirical Methods

Последни публикации

  • Приобщаването и интеграцията са във фокуса на работата на МОН
  • Техническата професионална гимназия „Никола Й. Вапцаров“ в Радомир отбелязва 100 години
  • Националната агенция за оценяване и акредитация връчва първи годишни отличия за добри практики
  • Министър Красимир Вълчев: Важно е учителите да възпитават
  • Министър Красимир Вълчев свиква извънредно съвещание с началниците на Регионалните управления на образованието за сигурността в училищата
  • Игри на родолюбието в Смолян
  • В Министерския съвет
  • Правителството отпусна над 6 млн. лв. за национални програми в образованието
  • Директори на детски градини искат промени в Закона за предучилищното и училищното образование
  • Министър Красимир Вълчев: Трябва да осигурим време на учителите и учениците
  • Родители и деца спортуват и рисуват заедно в новата детска градина в село Въглен
  • И Минно-геоложкият университет иска филиал в Бургас
  • Как се създават училищни документи с асистент с изкуствен интелект
  • Д-р Ваня Кастрева: Истинският лидер е този, който може да се адаптира
  • Ученицитe от ПМГ „Проф. Емануил Иванов“ спечелиха XX издание на Турнира на младежките противопожарни отряди за купа „Юлиян Манзаров”
  • Над 230 директори обсъждат мисията на днешното образование
  • Учат пътя на храната в кюстендилско школо
  • Проф. Румяна Стоилова, Институт по философия и социология при БАН: Едно общество напредва толкова бързо, колкото напредват последните
  • Кая и вълшебните обувки отведоха десетки деца от Пловдив на магично приключение
  • Сдружение на държавните висши училища у нас се учреди в Софийския университет
  • Птиците в природата и в сърцата на хората
  • Ученици създават брошури за възрастните срещу измами с еврото

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"