Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Two-Tier Model оf Training Future Teachers for Coaching at out-of-school Institutions

в Uncategorized

Prof. Dr. Borys Savchuk
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University – Ivano-Frankivsk (Ukraine)
Prof. Dr. Tetyana Pantyuk
Drohobych State Pedagogical University of Ivan Franko – Drogobych (Ukraine)
Dr. Natalia Sultanova, Assoc. Prof.
Mykolaiv V. O. Sukhomlynskyi National University – Mykolaiv (Ukraine)
Prof. Dr. Halyna Bilavych
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University – Ivano-Frankivsk (Ukraine)
Prof. Dr. Mykola Pantyuk
Drogobych State Pedagogical University of Ivan Franko – Drogobych (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.03

Abstract. The article presents a two-tier model of training future teachers for work in out-of school educational institutions based on coaching. Its essence is that at the first level, the future teachers master the theoretical and methodological foundations of coaching both with the help of university teachers and independently, and at the second stage, they, first with the teachers’ support and then independently, organize training based on coaching in out-of-school training institutions and thus in the process of working with children develop their professional competencies. For theoretical justification and practical verification of this model effectiveness, a pedagogical experiment was organized at the Carpathian National University, Ivano-Frankivsk, Ukraine. During its conduct, the prognostic tools developed by the authors of this study to determine the level of students’ readiness for self-development and the coaching methodology of pedagogical training were tested. Based on the results of the research and the experiment, the effectiveness of the presented model and the feasibility of its use in the work of general educational, out-of-school and higher education institutions are substantiated.
Keywords: coaching; coaching techniques; out-of-school educational institution; personal self-development

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

На път към креативната педагогика: методология и някои особености на образователните практики в Русия и България

Следваща статия

Pedagogy оf Experience In Ethical Education аt Lower Secondary Education

Следваща статия

Pedagogy оf Experience In Ethical Education аt Lower Secondary Education

Inclusion as a Tool for Educational strategies in the Czech Republic Focused On People With An Intellectual Disability

Добри практики при изготвяне на психологична оценка на развитието при деца в ранна и предучилищна възраст

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Човекът като минало (реаллитератур и техники на забравата след смъртта на авангарда)
  • Толерантността на студентите в контекста на основни демократични ценности
  • Философия на храненето и идентичност
  • Отвъд примката на рефлексията: блогова теория и хиперверие
  • Послеслов към историята за човека в контекста на развитие на биотехнологиите
  • Политически практики и механизми на влияние върху обществените представи за наука
  • Домът и роботът: опит по онтотопология
  • Естетически бележки по края на романтизма
  • Цветовият модел на совите
  • Луис Кафарели с награда „Абел 2023“
  • Открит е кирилски надпис от времето на цар Симеон
  • Будители зад граница
  • Предлагат две нови национални програми
  • Георги Милков, журналист: Не мисля, че образоването някога приключва
  • Обединени за по-добро образование
  • Министър Сашо Пенов: Директорите работят с методическата помощ на МВР при сигнал за бомба
  • Празник на четящите
  • Предстоят промени в учебни програми
  • Софтуер срещу плагиатство сравнява 35 млн. научни източника
  • Не те чух
  • Шестима лауреати на националната олимпиада по химия
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG