Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Използване на геймификация при неформално обучение на ученици за създаване на навици, свързани с устойчивото развитие

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
13-12-2024
в Uncategorized
A A

Невяна Кръстева, Емил Георгиев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Нора Маджар
Университет на Кънектикът

https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.05

Резюме. Проучването има за цел да изследва въздействието на геймифицирана среда за неформално обучение върху мотивацията и ангажираността на учащите се и създаване на навици, свързани с устойчивото развитие. Използван е квазиекспериментален дизайн върху участниците. Изследването достига до извода, че геймификацията е ефективен метод за стимулиране на мотивация, ангажираност и постигане на по-добри резултати в неформалното обучение, особено в областта на устойчивото развитие, където темите като управление на отпадъци имат висока обществена важност, но са също така сложни и имат нисък потенциал за привличане на интерес и стимул за действия. Препоръчва се на преподавателите да използват геймифицирани модели в неформалното обучение и също така да проектират програмите си в съответствие с теориите и принципите на геймификацията в образованието, които имат влияние върху мотивацията и ангажираността към ученето.
Ключови думи: неформално образование, геймификация, мотивация, ангажираност, учащи се, устойчиво развитие

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailГеймификацията и усвояването на чужд език Default ThumbnailУниверситетските партньори в неформалното образование през приз­мата на удовлетвореността на студентите в контекста на стажантската преддипломна практика Default ThumbnailДиагностика на формираната професионална компетентност на бъдещи инженери по енергетика Default ThumbnailПоложителна учебна среда за обучение по дигитална и медийна грамотност
Етикети: ангажираностгеймификациямотивациянеформално образованиеустойчиво развитиеучащи се

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Gamification in Marketing Education: a Game for Learning about Consumer behavior in Retail

Следваща статия

Учене чрез игра – изграждане на предприемачески и лидерски умения в ранна детска възраст

Следваща статия

Учене чрез игра – изграждане на предприемачески и лидерски умения в ранна детска възраст

Игри в обучението („Пътеводител на университетския стопаджия“)

Ученици от Кюстендил гостуват на Държавния архив в града

Ученици от Кюстендил гостуват на Държавния архив в града

Последни публикации

  • Снимка на броя: На гости в тренировъчния център на ВМА
  • Ласло Краснахоркаи спечели Нобеловата награда за литература
  • Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 4/2025, година XLXII
  • Филмът „Заведи ме вкъщи“ в контекста на киното за деца в България
  • В ироничното „царство“ на Музил
  • Възрожденските писатели за българския език: Иван Вазов за чуждите думи, падежите, членуването и правописанието
  • Езикът на реставрацията на фотографии: културно наследство и методологии
  • „Impatient Women“ or The Future of The Values/Values of the Future
  • Сдружението на директорите в търсене на новата мисия на образованието
  • Правните ценности като културно-значими ориентири в обучението по чужд език на студенти-юристи
  • Връзката между средното и висшето образование като проблем на чуждоезиковото обучение в България
  • Концептуализация на пространствеността в руския език от гледна точка на лингводидактологията
  • Maritime English Final Assessment оf Future Deck Оfficers at the Nikola Vaptsarov Naval Academy, Bulgaria
  • Синкретизъм и модалност
  • Cognitive-Communicative Aspects of Language Functioning in Older Adults: Bulgarian Application of the SCCAN
  • Староарменският корен „булх“ и българите в арменската география „Ашхарацуйц“ (VII в. сл. Хр.)
  • Арт инсталация за дислексията гостува в МОН
  • Български учени разработиха повърхностни покрития и сплави за авиацията и космическите технологии
  • Педагозите от 35. СЕУ печелят първото градско състезание „Учители в действие“
  • Изследване на ОИСР: Българският учител е мотивиран, престижът на професията расте
  • Предлагат 277 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Приеха на първо четене промени в Просветния закон

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"