Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Gamification in Universities – Students’ Satisfaction and Assurance of Learning

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
13-12-2024
в Uncategorized
A A

Nadya Velinova-Sokolova
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.01

Abstract. Modern education systems are facing new opportunities to implement innovative technological solutions in education that promote adaptive learning systems. Games provide information that students can use to develop their knowledge and skills, as well as stimulate direct student involvement in the learning process. The model’s effectiveness is measured by students’ success in the course and their satisfaction with the delivery system. The purpose of the paper is to determine the main trends, challenges and opportunities in the application of gamification in higher education. The methodological approach of the present study includes a literature review on the benefits of using games in universities, as well as to present an analysis of how satisfied students are with their use. The results of the research confirmed the importance of using gamification approaches in university education and confirm the hypotheses related to the satisfaction of the students with the learning process and follow-up evaluation of the obtained learning results. According to research carried out by FEBA, in courses where simulation games were used, students obtained an average mark of m = 5.52 as the results achieved by them at the end of the semester.
Keywords: game, universities, assurance of learning, students’ satisfaction

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailTo Be or Not to Be… Educated Digitally? The Conclusions from the Transformation of Еducational Process during COVID-19 – the Point of View of the University Professors Default ThumbnailСравнителен анализ на основните учебни дейности в различните степени на математическото образование Default ThumbnailУправленски подходи в областта на културата Default ThumbnailПедагогическото образование и значението му за качеството на институцията детска градина – училище
Етикети: assurance of learninggamestudents’ satisfactionuniversities

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

30 отбора в ученическото състезание „Звезди на знанието“ в Русенския университет

Следваща статия

Игри, надигравания и изкуствен интелект в университетското обучение по стопанско управление

Следваща статия

Игри, надигравания и изкуствен интелект в университетското обучение по стопанско управление

Leveraging Belbin Role Model and Burtle Test for Enhancing Business Education through Gamification: an Empirical Study

Gamification in Marketing Education: a Game for Learning about Consumer behavior in Retail

Последни публикации

  • Отличиха медалистите от международните олимпиади по природни науки за 2025 г.
  • Модерно е да се рефлектира вместо да се размишлява
  • Вестник „Аз-буки“ – брой 37/2025 г.
  • Русенският университет изпрати випуск 2025
  • Снимка на броя: На добър час, ученици!
  • По-доброто професионално образование и обучение ще направи Европа по-силна
  • Децата ще могат да подават сигнали за насилие около тях през мобилно приложение
  • Стъпки за развитие на качеството на висшето образование
  • Преводачът Иглика Василева: Преводът винаги е съавторство
  • „Приятели“ за братята в Албания
  • 35 млн. лв. за борбата с агресията в училище
  • В Министерския съвет
  • „Силен старт“ за още 58 детски градини
  • Задържаха ученик за стрелба с газов пистолет в Спортното училище в Хасково
  • Близо 700 проекта за училищни STEM центрове се финализират
  • УНСС откри 105-ата академична година
  • „Литературата не е музей“ преобразява уроците по литература
  • 21 университета и едно лечебно заведение с договори за антиплагиатски софтуер
  • Над 716 000 ученици влизат в класните стаи
  • Министър Красимир Вълчев: Колкото по-рано включим децата в образователната система, толкова по-успешно ще бъде приобщаването им
  • Изданието „Написаното остава! Пиши правилно! 101 езикови бележки“ с премиера в БТА
  • Столичното 51. СУ откри новата учебна година с тържествен водосвет

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"