Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Analysis of the Digital Competencies of Physics Teachers in Bulgaria According to the Digcompedu Framework

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
03-04-2024
в Uncategorized
A A

Ivelina Kotseva, Maya Gaydarova
Sofia University “St. Kliment Ohridski’’ (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-3s.02

Abstract. This article is a review of the reports delivered by Bulgarian physics teachers on the National Conference on Physics Education in the period 2007 – 2023 in the context of their digital competencies’ development. Its main goal is to provide a comprehensive exploration of the integration of digital technologies in physics education, emphasizing their role in enhancing teachers’ and learners’ digital competence across various dimensions. The study emphasizes on the significance of digital technologies in fostering digital literacy, communication, collaboration, content creation, responsible use, and problem solving among students in alignment with the DigCompEdu framework. Digital technologies, including virtual labs, simulations, coding platforms, and mobile apps, offer students dynamic and interactive learning experiences, promoting information and media literacy and hands-on experimentation.
Keywords: physics education, digital technologies, digital competencies, DigCompEdu

Отвори пълния текст

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailAn Innovative Model for Developing Digital Competences of Social Workers Default ThumbnailDigital Competency Self-assessment of Computer Science Teachers in Bulgarian Secondary Schools Default ThumbnailAttitudes and Experiences of the Preschool Teachers in the Application of Digital Technologies in Environmental Education Default ThumbnailVision of Digital Competences of Primary School Students and Teachers in Bulgaria in Educational Documentation of All School Subjects
Етикети: DigCompEdudigital competenciesdigital technologiesphysics education

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Vision of Digital Competences of Primary School Students and Teachers in Bulgaria in Educational Documentation of the Subject “Computer Modelling”

Следваща статия

Дигиталната компетентност и обучението по природни науки в българското средно училище: анализ на нормативни документи

Следваща статия

Дигиталната компетентност и обучението по природни науки в българското средно училище: анализ на нормативни документи

Относно дигитализацията и училищната география

Ролята на дигиталната компетентност в училищното историческо образование

Последни публикации

  • Промяна в обществените нагласи у нас към приоритетите в средното образование
  • Парламентарната комисия по образованието и науката подкрепи проектобюджета, който предвижда 5,813 млрд. евро за сектора
  • Два родни университета сред най-устойчивите в света
  • В Министерския съвет: 92 млн.лв. за обезщетения в образованието
  • Благотворителна изложба с рисунки на ученици помага на болни деца
  • Таня Михайлова поздрави учениците от ПГ по механоелектротехника в Ловеч с открития нов STEM център
  • Пътна безопасност в детската градина по проект на МОН
  • Ученици от ПГ „Проф. Минко Балкански“ – Стара Загора, заснеха филм по мотиви от „Под игото“
  • По-добре програмист, отколкото танцьор
  • Училищата в Златоград и Неделино вече имат нови STEM центрове
  • Шест ученически проекта бяха отличени на Националното състезание по природни науки и екология
  • Експерти от България и Румъния обсъждат социалните измерения на висшето образование
  • Пътни полицаи разговарят с ученици за рисковете на пътя в Пловдив
  • 115 учители споделят добри практики от обучения по религия
  • Националният музей на образованието с обучения за иновативни и алтернативни подходи в образованието
  • 78. СУ „Христо Смирненски“ издаде книга с приказки на деца със специални потребности
  • 76 майсторски класове надграждат квалификацията на учителите
  • Третият салон на съвременната българска литература за деца и юноши събра в Италия над 40 участници
  • Диабетът не се развива от днес за утре
  • Разкриват „Оперни тайни“ на децата във Варна
  • „Монтесори“ педагогиката създава морален компас у детето
  • Учим от природата за природата

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"