Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

The Challenges Of Teaching English To The Marine Electrical Engineering Students

в Uncategorized

Milena Dževerdanović-Pejović, Tatijana Dlabač
University of Montenegro (Montenegro)

https://doi.org/10.53656/ped21-6s.08cha

Abstract. Teaching requirements for Maritime English teachers have been adapting to changes in social and work setting. The changing nature of the learning environment and the growing demand for the ETO (Electro-Technical Officer) at the seafaring market called for the need to adapt the English language learning plans to the language requirements of the amended STCW (International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers) code. Likewise, the students’ needs related to language competencies are also changing. The goal of this paper is to present the possibilities of teaching the English language to ETO students according to the requirements laid down by the IMO (International Maritime Organization), IMO Model Course 3.17, IMO Model Course 7.08 and the specificities of the ETO ranking. The choice of the language exercises presented in this paper rests on the blended teaching practices carried out at the Faculty of Maritime Studies Kotor with the Marine Electrical Engineering students. The article starts with theoretical insight about teaching the English language in the recent literature. In addition, the need for integration and cooperation between language and specific-subject teachers, the so-called “twinning” is also highlighted in the paper. Conclusions reached in this paper might motivate technical-related or specialized English practitioners to collaborate with their colleagues teaching professional subjects.
Keywords: Electro-technical officer; blended learning; twinning; marine electrical engineering

Отвори пълния текст

СподелянеTweet
Предишна статия

Impact Of Engine Room Simulator As A Tool For Training And Assessing Bsmare Students’ Performance In Engine Watchkeeping

Следваща статия

On Education And Training In Maritime Communications And The Gmdss During The Covid-19

Следваща статия

On Education And Training In Maritime Communications And The Gmdss During The Covid-19

Study Of Malaria Cases Among Seafarers In Croatia And The Causes Of Ineffective Chemoprophylaxis Among Them

Air Pollutant Emission Measurement

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2023, година XXXI
  • Образование 4.0 и обучението по счетоводство в университетите – ново изследване
  • Превенция на употребата на психоактивни вещества в прогимназиалния етап на образование чрез приложението на училищна проекто- програма: анализ на резултатите от експертна оценка
  • Управление на човешките ресурси в съвременното училище – проблеми и перспективи
  • Държавна политика за качествено образование чрез установяването на основанието за уволнение на педагогически специалист при осъждане за престъпление
  • Truth, Fake and Authenticity in the Age of Digital Journalism – a Model of Visual and Media Literacy Pedagogy
  • Safety through Artificial Intelligence in the Maritime Industry
  • Study of the Development of the Use of Communicative Technologies in the Educational Process of Engineers Training
  • Самооценка на общообразователните и ресурсните учители за работа в парадигмата на приобщаващото образование
  • Класна стая на „Шан-з-Елизе“
  • Дигитално изоставане
  • Новият просветен министър започва с бюджета и НВО
  • 21 български студенти със стипендии от Китай
  • Евродепутат за един ден
  • Две трети без основни цифрови умения
  • Реновират спортния салон на ОУ „Иван Вазов“ – Русе
  • Отново „Отворено сърце“ във Велико Търново
  • Кой чете най-добре
  • На какво пишат учениците – на работни листове или на работни листи?
  • Признание за педагози и ученици от Софийска област
  • Героите сред нас
  • Силата на ученическите съвети
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
    • БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА: ПЪТИЩА ПРЕЗ МУЛТИКУЛТУРНИЯ СВЯТ
    • Езиковото и литературно обучение в перспективите на гражданствеността
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG