Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

The Parents‘ Perspective: Overcoming the Challenges and Discovering the Benefits of Early Second Language Acquisition

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-12-2024
в Uncategorized
A A

Maria Mladenova
South-West University – Blagoevgrad (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/for2024-06-04

Abstract. This article examines the impact of Early Second Language Acquisition (ESLA) on children‘s development from the perspective of parents. Using a quantitative approach, the study uses a questionnaire survey to collect data from parents of children aged 7-10 in Bulgaria. The research focuses on parental perceptions and experiences of ESLA programmes in the context of primary education. The analysis reveals a generally positive parental attitude towards ESLA, with respondents highlighting perceived benefits such as improved language skills (grammar, vocabulary), improved cognitive development (memory, concentration) and broader cultural awareness. However, the study also identifies challenges associated with ESLA implementation, including the potential for overburdened academic schedules and concerns about the effectiveness of current teaching methods. Based on the findings, the article proposes a series of recommendations to optimise ESLA programmes. These recommendations emphasise the importance of initiating language learning at an appropriate developmental stage, incorporating interactive and engaging teaching methods, and fostering a supportive language environment both at school and at home. The research concludes by highlighting the crucial role of collaboration between parents, educators and policy makers in refining ESLA policies and practices. Such collaborative efforts are essential to ensure optimal outcomes in children‘s language development and overall educational success.
Keywords: Early Second Language Acquisition (ESLA), Parents’ Perspectives, Language Development, Teaching Methods, Cognitive Development, Survey Analysis

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailPedagogical Facilitation of Cognitive Development in Early Childhood Default ThumbnailThe Place of Tales in Children’s Speech and Language Therapy Default ThumbnailЛингвистични и методически проблеми при работа в часовете по профилирана подготовка Default ThumbnailНучо Ордине
Етикети: cognitive developmentEarly Second Language Acquisition (ESLA)language developmentParents’ PerspectivesSurvey AnalysisTeaching Methods

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Specifics of Pedagogical Speech in Distance Learning

Следваща статия

Учебно пособие по четене на текстове по козметика (върху материал от руски език)

Следваща статия

Учебно пособие по четене на текстове по козметика (върху материал от руски език)

К вопросу о переводе поэтических текстов в романе Евгения Водолазкина „Чагин“

Компютърните игри с митологично съдържание – бягство от реалността или нов образователен хоризонт

Последни публикации

  • Училищата в Златоград и Неделино вече имат нови STEM центрове
  • Шест ученически поректа бяха отличени на Националното състезание по природни науки и екология
  • Експерти от България и Румъния обсъждат социалните измерения на висшето образование
  • Пътни полицаи разговарят с ученици за рисковете на пътя в Пловдив
  • 115 учители споделят добри практики от обучения по религия
  • Националният музей на образованието с обучения за иновативни и алтернативни подходи в образованието
  • 78. СУ „Христо Смирненски“ издаде книга с приказки на деца със специални потребности
  • 76 майсторски класове надграждат квалификацията на учителите
  • Третият салон на съвременната българска литература за деца и юноши събра в Италия над 40 участници
  • Диабетът не се развива от днес за утре
  • Разкриват „Оперни тайни“ на децата във Варна
  • „Монтесори“ педагогиката създава морален компас у детето
  • Учим от природата за природата
  • Връчиха наградите в конкурса „Родолюбие“
  • Таня Михайлова проведе среща за повече информираност за диабета в училищата
  • Откриха в пещера претендент за най-голяма паяжина
  • Софийският университет и Столичната община подписаха споразумение в сферата на образованието
  • Зам.-министър Емилия Лазарова откри STEM център в столичното 138. СУЗИЕ „Проф. Васил Златарски“
  • За термина амаксофобия
  • Министър Красимир Вълчев: Работата на медиаторите е изключително ценна за образованието и реализацията на децата
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2025, година XCVII
  • Perceptions of Social Networking through the Prism of Teacher Education Students

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"