Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Мотивация чрез създаване на чувство за принадлежност

в Uncategorized

Бистра Григорова
СУ „Св. св. Кирил и Методий“ – Козлодуй

https://doi.org/10.53656/voc21-4.9moti

Резюме. Статията представя решения на една от важните задачи на училището като общност – развитие на социалното чувство и чувството на принадлежност. Приема за своя основа Адлеровото твърдение, че социалното чувство се развива въз основа на няколко важни принципа: свобода, взаимно уважение, отговорност и сътрудничество, окуражаване, равнопоставеност. Дава примери за ситуации, в които се преодоляват неизбежните различия между членовете на общността въз основа на възраст, позиция и житейски опит. Практиките, споделени в статията, показват, че извънкласните форми, при които ученикът не е поставен пред директно оценяване от учителя, а те заедно полагат усилия за създаването на общ продукт, свързан с благосъстоянието и доброто име на общността, са важен фактор за повишаването на доверието, чувството за принадлежност и мотивацията за успех.
Ключови думи: училище; общност; социално чувство; принципи; извънкласни форми

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Олимпийските ценности в спортните дейности и обучение по фвс от разстояние в електронна среда

Следваща статия

Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

Следваща статия

Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

Към политическата икономия на априлското въстание 1876 г.

Участие на дружини от състава на 11-и маршеви полк в боевете за овладяването на укрепените позиции в района на град Мачин през януари 1917 г.

Последни публикации

  • Състезания по грамотност на Базара на книгата
  • Климатичните промени и обучението по физика
  • Творчески и логически задачи на НВО в IV клас
  • Наградиха 25 млади учени от БАН
  • Най-малко 1724 лв. заплата за директорите
  • Наесен с актуализирани учебни програми
  • Оцеляли или оцелели
  • ПРИВЕТСТВИЕ на министъра на образованието и науката Николай Денков по случай 24 май
  • Засилваме кооперирането с ЕС за Космоса
  • Изложба представя по нов начин образите на Кирил и Методий
  • Още два университета към мрежата на УНСС
  • 15 000 учащи ще трупат опит в чужбина
  • Присъдиха отличията „Стоян Михайловски“
  • Йорданка Фандъкова връчи 79 награди
  • 21 педагози с приз „Учител на годината“
  • Да създадеш фамилии от икономисти
  • Подготвени за пазара на труда
  • Мост към поколенията
  • Да пробудиш любознание
  • „Питагор“ за трима млади и петима утвърдени учени
  • Метеостанция в Университетската ботаническа градина в София
  • Създаден е обществен съвет за висшето образование
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG