Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Нагласи на бъдещите детски учители към STEM подхода

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
20-10-2022
в Uncategorized
A A

Наталия Павлова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“
Михаела Тончева
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.08

Резюме. В статията са представени данни от дискусии, наблюдения и анкетно проучване, проведено сред студенти – бъдещи детски учители. Въпросите засягат нагласите на бъдещите учители да прилагат в практиката си STE(A)M(E) подхода. Проучени са както увереността на студентите да прилагат класически методи и подходи, така и отношението им към иновациите. Получени са редица изводи, насочени към обогатяване на отделни теми по дисциплината „Методика на формиране на елементарни математически представи в детската градина“ със съдържание, насочено към STE(A)M(E) подхода. Резултатите от изследването показват висока заинтересованост на студентите от прилагането на иновативни подходи. Откроява се необходимостта от постоянно обновяване на съдържанието на курса с актуални технологични решения с образователна насоченост и анализиране на положителните и отрицателните страни на отделните технологии.
Ключови думи: математика; иновации; учители; студенти; детска градина

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailTranslation of Fiction as a Specifi c Form of Bulgarian-Slovak Intercultural Communication II Default ThumbnailВъзприятие на лицето и мениджмънтът на класа Default ThumbnailПроучване нагласите на студенти – бъдещи учители относно обучението в електронна среда по музикалнопедагогически дисциплини Default ThumbnailThe Reliability Of Watertight Longitudinal Girders Of Fuel Tanks On Aging Bulk Carriers

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Identifying Students’ Level of Psychological Well-being Amidst the COVID-19 Pandemic

Следваща статия

Агресията у детето през призмата на бихевиоризма (Кратък теоретичен анализ)

Следваща статия

Агресията у детето през призмата на бихевиоризма (Кратък теоретичен анализ)

Превантивни дейности на комисиите за борба с противообществените прояви при малолетни и непълнолетни

Сп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV

Последни публикации

  • Диабетът не се развива от днес за утре
  • Разкриват „Оперни тайни“ на децата във Варна
  • „Монтесори“ педагогиката създава морален компас у детето
  • Учим от природата за природата
  • Връчиха наградите в конкурса „Родолюбие“
  • Таня Михайлова проведе среща за повече информираност за диабета в училищата
  • Откриха в пещера претендент за най-голяма паяжина
  • Софийският университет и Столичната община подписаха споразумение в сферата на образованието
  • Зам.-министър Емилия Лазарова откри STEM център в столичното 138. СУЗИЕ „Проф. Васил Златарски“
  • За термина амаксофобия
  • Министър Красимир Вълчев: Работата на медиаторите е изключително ценна за образованието и реализацията на децата
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2025, година XCVII
  • Perceptions of Social Networking through the Prism of Teacher Education Students
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им
  • Над 9000 ученици със специални потребности и с изявени дарби са подкрепени по проекта „Успех за теб“
  • Модернизацията на висшето образование изисква задълбочаване на партньорството между университетите
  • Модел за прилагане на подхода на игровизация във висшето образование
  • Ученици от ПГ „Велизар Пеев“ блестят с майсторство на международно изложение
  • Повишаване на говорната компетентност в обучението по английски език на студенти бакалаври: подход, основан на задачи, за подготовката на бъдещи учители
  • A Case Study on University Students’ Performance, Attitudes, and AI Use in Completing an Online Multi-stage EFL Writing Assignment
  • Законова защита при забавени или неплатени заплати
  • Въздействието на себеефективността върху благополучието на студентите в дигиталната ера

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"