Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Насърчаване на грамотността и четенето в началния етап на основната образователна степен

в Uncategorized

Д-р Христина Гергова
Великотърновски университет „Кирил и Методий“, Педагогически колеж – Плевен

https://doi.org/10.53656/bel2021-4-8-read-prim

Резюме. В статията се разглежда ролята на четенето за възпитанието, образованието и развитието на малките ученици. Представят се различни техники за насърчаване на грамотността и четенето в началния етап на основната образователна степен и тяхното влияние върху формирането на литературни знания, умения и компетентности у подрастващите. През последните години, наред с традиционните методи, за постигане на тези цели се използват и интерактивните методи на обучение. Интерактивността е средство, което прави учебната среда по-вълнуваща и интересна, намалява трудностите в овладяване на езика. Използването на интерактивните методи в обучението по български език и литература в I – IV клас помага за насърчаване на грамотността и желанието за четене при учениците. Умелото съчетаване на традиционните и интерактивните методи е стъпка към ограмотяване на учениците и мотивиране на желанието им за четене.
Ключови думи: грамотност; четене; интерактивни методи и техники на обучение

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

 

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Филологическото познание и изборът на специалност сред учениците от средното училище (Анкетно проучване)

Следваща статия

Conference report on the international academic conference word and ideologies, plovdiv university

Следваща статия

Conference report on the international academic conference word and ideologies, plovdiv university

Клъстерни перспективи за конкурентоспособност на висшите училища

Ниво на иновационна способност на организациите от сектор икт съобразно участието им в индустриални клъстери

Последни публикации

  • Състезания по грамотност на Базара на книгата
  • Климатичните промени и обучението по физика
  • Творчески и логически задачи на НВО в IV клас
  • Наградиха 25 млади учени от БАН
  • Най-малко 1724 лв. заплата за директорите
  • Наесен с актуализирани учебни програми
  • Оцеляли или оцелели
  • ПРИВЕТСТВИЕ на министъра на образованието и науката Николай Денков по случай 24 май
  • Засилваме кооперирането с ЕС за Космоса
  • Изложба представя по нов начин образите на Кирил и Методий
  • Още два университета към мрежата на УНСС
  • 15 000 учащи ще трупат опит в чужбина
  • Присъдиха отличията „Стоян Михайловски“
  • Йорданка Фандъкова връчи 79 награди
  • 21 педагози с приз „Учител на годината“
  • Да създадеш фамилии от икономисти
  • Подготвени за пазара на труда
  • Мост към поколенията
  • Да пробудиш любознание
  • „Питагор“ за трима млади и петима утвърдени учени
  • Метеостанция в Университетската ботаническа градина в София
  • Създаден е обществен съвет за висшето образование
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Научните списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Монографии, сборници
    • Демографска ситуация и пазар на труда в Благоевградска и Кюстендилска област
    • Proceeding of 1st International Conference on Environmental Protection and Disaster RISKs
    • България – Mакедония – Словения: междукултурни диалози в XXI век
    • Europe’s Core-Periphery Relations and Horizontal Disparities
    • България – Македония – Словения: Междукултурни диалози в ХXI век, ІІ част
    • Local and Regional Aspects of Natural Hazards
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ
    • Васил Левски. Из кривините на литературната иконография
    • България – Македония – Словения: международни диалози в ХХІ век 2
    • Gender World In Different Cultural Models
    • AДАПТИРАНА МЕТОДИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ИСТОРИЯ 2
    • Теоретичен модел за кумулативно лексикографиране на думи от чужд произход в българския език (върху основата на френскоезичната лексика)
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG