Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-букиНационално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
Аз-буки Национално издателство за образование и наука
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Образование за устойчиво развитие чрез методи за активно учене в началните класове

Ivo Hristov от Ivo Hristov
14-09-2023
в Uncategorized
A A

Максимилияна Базан
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-7.7

Резюме. Настоящото изследване представя резултатите от експериментално проучване, реализирано в рамките на по-мащабен научен труд. На фокус е динамиката в знанията и отношението на учениците от трети и четвърти клас към устойчивото развитие в рамките на една учебна година посредством работа сci и без авторски дидактични варианти на кратки уроци, свързани с темите за устойчиво развитие и базирани на методи и техники за активно учене. Участници в изследването са 382-ма ученици от трети и четвърти клас от различни населени места в България, разпределени в контролна и експериментална група. Измерването е осъществено чрез апробирана авторска методика под формата на анкетна карта. Резултатите свидетелстват, че системната работа с предложените дидактични варианти води до повишаване на показателите и в двете подложени на изследване измерения. Описаните математико-статистически процедури потвърждават, че получените резултати не са случайни, а се дължат на приложената експериментална дейност.
Ключови думи: образование за устойчиво развитие; начален етап на образование; активно учене

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКъм политическата икономия на априлското въстание 1876 г. Default ThumbnailSome Aspects of the Differences Between Shame and Guilt Default ThumbnailМеждународното сътрудничество в историческото образование в началото на ХХI век Default ThumbnailФормиране на географска компетентност за устойчиво развитие чрез проектна дейност

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Умението на студентите да създават педагогическа ситуация по български език в детската градина в контекста на компетентностния подход

Следваща статия

“Mission on Mars” – Integrated STEM Lesson

Следваща статия

“Mission on Mars” – Integrated STEM Lesson

Етнопедагогически основания за внедряване на иновативни програмни системи в условията на междуетническа среда (историографски анализ)

Сп. „Педагогика“, книжка 7/2023, година XCV

Последни публикации

  • Близо 27% от учениците у нас употребяват тютюневи изделия
  • Първи академичен кампус в „Студентски град“
  • Министър Красимир Вълчев: Инвестициите в STEM среда увеличават мотивацията и интереса на учениците
  • „Аз-буки“ представя нови издания на Коледния панаир на книгата
  • Тайнствата на Рила
  • Застрашената тръноопашата потапница зимува у нас
  • Приказкотерапия в Челопеч
  • Загадъчната природа на тъмната материя
  • Учениците от СУ „Иван Вазов“ в Плевен с иновативен урок по предприемачество
  • Енотите показват склонност към опитомяване
  • Ново поколение творци и мислители
  • Нов клон в дървото на живота
  • Кюстендил започна обучения по киберсигурност за деца
  • Прекратяване на трудов договор срещу обезщетение: как работи на практика
  • Изследователските висши училища остават 12
  • Годишно съдържание на научно списание „Математика и информатика“, година LXVIII, 2025
  • Artificial Intelligence as a Tool for Pedagogical Innovations in Mathematics Education
  • Optimization vs Boosting: Comparison of Strategies on Educational Datasets to Explore Low-performing at-risk and Dropout Students
  • Математическо моделиране в първи гимназиален етап: изграждане на междупредметни връзки между математика, физика, биология и информационни технологии
  • И Варна е красива, и Русе е красиво
  • Application of Python in Data Forecasting using SARIMA Models
  • Enhancing Student Motivation and Achievement through Digital

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За нас
    • За нас
    • Структура
    • Екип
    • Етика и правила
    • Документи
  • Вестник „Аз-буки“
  • Списания
    • Стратегии на образователната и научната политика
    • Български език и литература
    • Педагогика
    • Математика и информатика
    • Обучение по природни науки и върхови технологии
    • Професионално образование
    • История
    • Чуждоезиково обучение
    • Философия
  • Издания
  • Проекти
  • Реклама
  • Абонамент
  • Контакт
  • en_US
  • bg_BG

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"